ایرابیکس

مطالب دیگر:
📂نمونه سوالات کتاب اخلاقی اسلامی📂نمونه سوال ترمودینامیک 1📂کاملترین جداول ترمودینامیک📂خلاصه ریاضی 1و2📂مقاله کارشناسی لیدار📂دانلود پاورپوینت فرزكاری📂دانلود پاورپوینت موتورهای خطی📂دانلود پاورپوینت کامل هیدروتراپی زانو📂مکان یابی بادبند ها با استفاده از الگوریتم ژنتیک📂دانلود پاورپوینت سنگ زنی محوری یا بدون مرغک📂بتن ریزی زیر آب📂کنترل دریفت در ایتبس📂نمونه سوال درس وصیت نامه امام خمینی (ره)📂100 نکته حقوق مدنی📂پاورپوینتی گرافیکی در مورد آموزش انفرادی📂مجموعه روابط و فرمول های درس کنترل اتوماتیک رشته مکانیک به صورت خلاصه📂بررسی آتشفشانها📂پاورپوینت خفاش و معماری (انسان، طبیعت، معماری)📂پاورپوینت سیستم های گرمایشی گرمایش از کف📂پاورپوینت نقد بنای خانه لندن📂پاورپوینت انسان،طبیعت،معماری(تفاوت مورچه و انسان)📂پاورپوینت شیشه پنجره📂پاورپوینت هایتک و اکوتک📂پاورپوینت بررسی تنظیم شرایط محیطی-شهرستان بوشهر📂پاورپوینت تحلیل بنای مهد کودک
تعریف text-kashida:0%;line-height:42.0pt > font-family:B Mitra;mso-bidi-language:FA lang= FA > به تمریناتی اطلاق می شود که انجام آن 14.0pt;mso-bidi-font-family:B Mitra;mso-bidi-language:FA lang= FA > FA lang= FA >ها برای مدت زمانی معین، باعث فعالیت ق|34011939|suh
با ما همراه باشید با موضوع ایرابیکس



تعریف



text-kashida:0%;line-height:42.0pt >font-family:"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA > به تمریناتی اطلاق می شود
که انجام آن
14.0pt;mso-bidi-font-family:"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA >
FA lang= FA >ها برای مدت زمانی معین، باعث فعالیت قلب و شش می شود. به گونه ای که اثرات
مفیدی دربدن ورزشکار ایجاد نماید. تند دویدن، شناکردن، دوچرخه سواری، و نرم دویدن
تمرینات مداوم هستند و البته بسیاری ورزش های دیگر. انتخاب
گسترده ای از میان تمرینات که شامل ورزش های دیگر هم هستند را در اختیار شما قرار
می دهد. یک جنبه در همه آن ها مشترک است: با وادار کردن شما به سخت کوشیدن، شما
ناگزیر به مصرف اکسیژن بیشتری هستید و به همین دلیل آن را می نامند.



text-kashida:0%;line-height:42.0pt >font-family:"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA > هدف اصلی از تمرین ایرابیکی افزایش حداکثر ظرفیت
اکسیژن گیری بدن در یک زمان معین است و اصطلاحاً به آن« ظرفیت ایرابیکی» می گویند،
و این بسته به قابلیت شما برای 1- استنشاق سریع مقدار زیادی هوا، 2- انتقال جهنده
حجم زیادی از خون و 3- انتقال مؤثر اکسیژن به همه اعضای بدن است. به عبارت دیگر
بستگی به شش های کارآمد، وضعیت قلبی قوی و نظام عروقی سالم دارد، چون ظرفیت
ایرابیکی نشان دهنده وضعیت این ارگان های حیاتی است، بنابراین بهترین شاخص ورزیدگی
کلی بدن به حساب می آید.



font-family:"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA >



auto;text-align:justify >"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA >این فایل شامل صفحه نخست"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA > فهرست
مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت
wordmso-bidi-language:FA lang= FA >
در اختیار شما قرار می گیرد.
14.0pt >



auto;text-align:justify >"B Mitra";mso-bidi-language:FA lang= FA >فایل قابل ویرایش استFA >.



auto;text-align:justify >mso-bidi-language:FA lang= FA > font-family:"B Mitra";color:#92D050;mso-bidi-language:FA lang= FA >تعداد صفحات :30